Każdy pracodawca który decyduje się na delegowanie swojego pracownika powinien znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. O ile delegacja dotyczy wyłącznie kilku dni w kraju w celu załatwienia ważnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w zebraniu czy spotkaniu z potencjalnym klientem pracodawca musi jedynie być zapoznany z przepisami jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sprawa wygląda jeśli delegacja miała by odbyć się w innym państwie należącym do Unii Europejskiej na okres kilkunastu miesięcy. Przepisy unijnie nie są wszystkim znane, a pracodawcy na ogół zaczynają się nimi interesować w chwili chęci posłania pracownika na dłuższy okres czasu. By zrozumieć wszystkie ważne oraz przydatne przepisy czy informacje warto zastanowić się nad członkostwem w Kongresie nowa dyrektywa wdrożeniowa w zakresie delegowania. Jeśli więc chcemy się zaznajomić z tymi regulacjami i być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.